Total Pageviews

Monday, April 8, 2013

MIESZANI ULUBIENCY MARCA :)

Dzis ulubiency mieszani marca :)
Zaczniemy od kosmetyków do włosów. Gdy byliśmy z wizytą w Polsce nie odpuściłam sobie tej przyjemności by zakupić parę produktów.
Pierwszym produktem do włosów, który mogę wam polecić jest puder do włosów INSTANT VOLUME POWDER firmy Schwarzkopf- Taft.





Kolejnymproduktem do włosów i również zakupiony w Polsce jest CREATIVE LOOK MODELLING WAX EXTRA STRONG




Z produktów do ciała w tym miesiącu jest raptem jeden jest to balsam z firmy DA o pięknym zapachu malinowym



Bardzo miło zaskoczył mnie krem BB z Revlonu PHOTOREADY SPF 30 kolorek to 030 medium



Tak samo puder sypki PHYSICIANS FORMULA Orgaic wear



PO WIĘCEJ ULUBIEŃCÓW ZAPRASZAM DO FILMIKU


3 comments:

  1. Bardzo jestem ciekawa tego pudru z Tafta:)

    ReplyDelete
  2. Też zamierzałam się ostatnio kupić ten puder z taft jednak mam długie i bardzo ciężkie włosy i boje się uzyskać efektu tłustych włosów :)

    ReplyDelete