Total Pageviews

Thursday, March 7, 2013

DOMOWE SPA NA DZIEŃ KOBIET :)

Dziś domowe spa:) Macie tak czasami, że opadacie z sił, ale jednak coś byście ze sobą zrobiły:) Wtedy pora na domowe SPA. Tak nie wiele trzeba by poczuć się świeżo i miło :)
Zapraszam was do mojego świata spa :)
Ja używam maseczek dostępnych w drogerii akurat których dziś używam dostałam od mojej widzki :)
Jest to maska do twarzy z alg w płacie




 peeling orzechowy do stóp i maska do stóp miło chłodząca miętowa.



Potem biorę długą kąpiel przy świecach.
W trakcie lubię robić sobie peeling całego ciała :)
I balsam do ciała dostałam go do jednej z was jest cudowny zapach malinowy :)
Czy wiecie, że eliksir młodości jest w zasięgu waszej ręki wystarczy wymieszać ze sobą witaminę C witaminę E i witaminę A :)



Więcej w filmiku zapraszam


2 comments: